Sunday, 28 July 2013

Kad raya oi oi!

Assalamuaikum
Minggu lepas sha dapat kad raya oiii! haha
Kad raya handmade pulak tuuu. Hasil air tangan cik aisha ahd a.k.a chipmunk. comel je nama. Thank youuu chipmunk sudi bagi kad
Rajin betul dia buat khas untuk member blogger & pengomen tegar dia. Kreatif, cantik pulak tuuu. Jom tengok gambar!

p/s" Sesiapa yang berminat nak usha blog cik chipmunk ni bole la tengok sini--> http://chipmunkandbarney.blogspot.com/. Entri-entri dia pon best untuk dibaca. Jom!



Sedap pulak pantun dia. Siap minta maaf kalau terkasar bahasa masa comment.
Sha pon amek kesempatan ni nak mintak maaf dekat chipmunk & semuaaaa member-member blogger yang dikasihi jikalau ada terkasar bahasa, terguris hati sepanjang sesi blogwalking &komen-mengomen.

Maapkan tuan hamba yee :D

22 comments:

  1. Replies
    1. haah, nmpk nama akk listed sebagai pengomen tegar jugak. hee

      Delete
  2. pantun tu main hentam je pun.. haha! lega sebab dah smpai. takut jugak kot2 ada yg tak sampai.. huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hentam-hentam pon sedap gak baca. alhamdulillah, sampai gak kad ni. sesatu-satunya kad raya setakat ni. huhu :D

      Delete
  3. Wah untungla sha. Pengomen tegar ye.hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah. ade org baik hati nak bg kad raya. hhihi :P

      Delete
    2. Kad raya Tiey pum baru je sampai ni. hehe :P

      Delete
    3. hehe. sha tggu kad rya tiey pulak ni :P

      Delete
  4. taon ney lansung xdpt kad raya . dpt SMS jeee :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. wow, awalnya da dapat sms raya. huhu.

      Delete
  5. alolo..sweetnye kawn awok :D. tringt man sekolah dlu

    ReplyDelete
    Replies
    1. rajin kan dia. g la usha blog dia. hehe. haah, teringat zaman sekolah dulu, gigih buat kaangan dalam kad raya :D

      Delete
  6. comel la kad raya tu..kreatif betul

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. hehe. memang best. bukan senang nak dapat kad raya sekarang :P

      Delete
  8. Gigih dia buat sendiri. Hehe. Tahniah dapat kad raya! Bukan senang nak dapat kad raya sekarang ni kan kan.

    ReplyDelete

chirp-chirp!!