Monday, 29 July 2013

Rabbit cinta!

Assalamualaikum
Alhamdulillah kita semakin mendekati syawal, tapi sedih pulak nak tinggalkan ramadhan. Semoga Ramadhan kita dimanfaatkan sepenuhnya. Mudah-mudahan. insyaALLAH.
Alhamdulillah sepanjang Ramadhan ni tak putus-putus terima tempahan sampai terkejar-kejar sha nak siapkan. Alhamdulillah, rezeki ramadhan.Terima kasih banyak-banyak kepada yang sudi menempah dengan Chirp-chirp. Kali ni sha nak share tempahan oleh husna yang bertemakan merah jambu dan rabbit yang memeluk hati yang berwarna merah. So taknak cakap banyak, enjoy the pictures! 








Kepada yang berminat boleh PM INBOX Chirp-chirp. Thank youu :)

"Dan ingatlah tatkala Tuhanmu berjanji kepadamu: "Sesungguhnya jika kamu bersyukur pasti Kami akan menambah nikmat-Ku kepadamu." - Surah Ibrahim:ayat 7

28 comments:

  1. alaaa..comelnya..tu beg utk henset ke?

    ReplyDelete
  2. comelnyaaaa :P suka lah , Ainil pon minat menjahit jugak . Ainil pnah bt felt pillow . Enjoy sgt , handphone case neyh pon Ainil pnah bt :) http://ainilcintahadi.blogspot.com/2013/03/hobi-baru.html check this link out yea :P

    ReplyDelete
  3. comelnya rabbut kenyit2 mata...hehe

    ReplyDelete
  4. Hey!! Thanks for visiting my blog! :)
    You have a very nice blog here.. and cute handwork! Keep it up!!..

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks for visiting here too dear! thank youuu :D

      Delete
  5. follower ke #973

    cantik pouch-nya :)

    ReplyDelete
  6. Cantik dan comey.. rasa macam nak tempah jugak lah..

    ReplyDelete
  7. alololo comel.. pandai dia bikin.. Alhamdulillah berbakat..

    ReplyDelete
  8. salam..

    weee omei lorr >,< nkk

    ReplyDelete
  9. Omelnyaa rabbit tu. Pandai awak buat! ^^

    ReplyDelete

chirp-chirp!!