Saturday, 24 August 2013

MINI bear besar sikit je dari 50 seng! (5 gambar)

Assalamualaikum
Sakan beraya lagi ke tuu?
Entri lepas-lepas sha ada share pasal MINI toast bread & onigiri. Kali ni nak shara MINI bear pulak. Tempahan mazni juga. All together 5 MINI keychain! Thank you mazni. Jom tengok!





Kepada yang berminat boleh PM INBOX Chirp-chirp. Thank youu!

31 comments:

  1. Replies
    1. nesar sket dari 50 sen lama laa, yang baru ni kecik sangat :P

      Delete
    2. ohh.. ingatkan yang baru :) sorry~

      Delete
  2. comel la..gantung kat hp ni comel..

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang sesuai untuk hp, tak sarat sangat :D

      Delete
  3. comel nya hasil kerja tangan sha ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah, setelah sekian berlatih. kihkih :)

      Delete
  4. teringin sangat nak belajar buat sendiri untuk yg tersayang.. xde tutorial ke? hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. heee, tutorial ye, insyaALLAH akan diusahakann :)

      Delete
  5. Salam.

    Sha..sha buat jahitannya kemas..kita buat..habis hancur T___T

    ReplyDelete
    Replies
    1. practice make perfect lana! paractice2! jangan give up! heee :)

      Delete
  6. sha.. nape mama buat tak lawa..... :( mama takde bakat la sha... cantik je sha punya ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. alaa mama, sha buat dulu pon tak lawa. practice2, lama2 alhamdulillah, ni la hasil dia :)

      Delete
  7. besa skit dri 50sen?
    kcik jg ea..nmpk cam besau..heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah, mmgla besau, sbb close up. hehe. kalau tak, tak puas tengok gamba dia nnt :P

      Delete
  8. yg ni comel =) kena dgn warna..

    ReplyDelete

chirp-chirp!!