Wednesday, 25 September 2013

Wordless wednesday: Pengacau!

Assalamualaikum
Biasala, kalau dalam kehidupan ni, kalau takde yang mengacau tak sah kan. So sha nak share, ni la dia monster yang selalu mengacau sha dikala berkraf. Habis suma benda dia main. Sampai kekadang cari barang tak jumpa. Ni la dia. Nama dia MOK. Haaa, kan da kena thambi satuu.
p/s: bukan sha yang tanda dahi dia tu eh, ayah sha yang buat. haha

44 comments:

  1. alala comel..hehe siap da thambi :D..cian

    ReplyDelete
  2. eh,eh..blog sha dah lain..makin comel..

    nape ngan hidung MOK tu? kena denda sebab mengacau ek..hihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kihkih. thank you mama kaori. hidung tu ayah sha pegi conteng dengan marker pen. haha.

      Delete
  3. ololo... tomeyyyy.... kasi gigit sama dia.. ^_^ kucing mmang suka ngaco buat keja nak2 kalo guna brg comel2 dan berwarna warni memang dia suka

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah. tula. gream rasa nak gigit jee. huhu

      Delete
  4. eee comellah mok. mata dia lawaa~

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. hihi. nasib baik comel. geram betul dengan dia tuu.

      Delete
  6. thambi biru.. comelnye.. hihi...mst nakal sgt nie

    ReplyDelete
  7. selalu buat kak kucing sendiri mcm ni.. tapi disebabkan warna dia dh mmg gelap jd tak berapa nmpak sgt kesan tu.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu. tula penah tengok aisha punya kucing yang bulu kembang tuuu. comelll :D

      Delete
  8. haha, awat tambi pki kaler biru, merah la bru cntik. eh, eh blog mkn comel la :)

    ReplyDelete
  9. Sama macam nama kucing hana la.. kucing hana hana panggil Dak Mok =Budak Gemuk.. hehe

    p/s: cantik kotak komen ni :)

    ReplyDelete
  10. Aww, what a cutie she is! Ada berapa ekor di rumah?

    ReplyDelete
  11. kesian dia kena thumbi...hahaha, muka macam minta simpati je..memang comel.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe. nakal sangat dia tuuu. habis semua dia kacau :D

      Delete
  12. adeh..ala cian nyer kucen tu..hahaha..nakal sgt kan dh kena

    ReplyDelete
  13. wahh cantiknye dah blog nie :) serious

    ReplyDelete
  14. cmne leh kena tu?? kecian..dah jd kucing india plak XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuu. nakal sangat, ayah pegi conteng dahi dia :P

      Delete
  15. kak sally punya PJ pun perangai sama...suka pijak lappy pastu duduk diam2 atas keyboard :P

    ReplyDelete

chirp-chirp!!