Thursday, 17 October 2013

Interview Jumaat

sumber: Rusydee Artz

34 comments:

  1. kalau nk buat tinggalkan benda baik mmg byk betul alasan

    ReplyDelete
    Replies
    1. hee. peringatan untuk diri sendiri ni ha jugak :)

      Delete
  2. amboi byk sungguh alasan xnak smyg jumaat kan

    ReplyDelete
  3. buat lelaki huhu Salam Jumaat ^^

    ReplyDelete
  4. terima kasih kerana mengingatkan..

    ReplyDelete
  5. salam jumaat sya.. itu bukanlah alasan..

    ReplyDelete
  6. macam alasan manusia skrang~

    ReplyDelete
  7. banyak betul alasan diorang kan...

    ReplyDelete
  8. Ish,ish macam macam alasan.. Hehe..
    http://puteriairyn.blogspot.com/2013/10/tips-menjadi-orang-yang-disenangi.html

    ReplyDelete
  9. Slm jumaat..sya folo blig chirp2..jika sdi nnti snggh ke blog sya :)

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. betul tu, salah guna alasan. kalau betul tak sengaja takpe :)

      Delete
  11. nak solat jumaat pun susah kan. hokaloh bukan lama mana pun, dpt pahala jugak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. takpela, kita doakan mereka supaya terbuka hati :)

      Delete
  12. Replies
    1. kadang-kadang sedih bila mkn kat restoran masa solat jumaat nampak lelaki2 ug beragama islam tapi muka tak bersalah langsung. hmm

      Delete
  13. beruntunglah saya dilahirkan perempuan ... heheheee

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihih. dilahirkan lelaki atau perempuan pon beruntung :)

      Delete
  14. kalau perempaun kena pi semayang jumaat, apa pulak alasan kita? hoho

    ReplyDelete
  15. kasi penampaq sekali, tgk ada lg tak alasan..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. huishhh garangnyaa cik sally kita ni. hhuu

      Delete
  16. lau yaya seblm ni pernh tgok depan time org g solt jumaat rmai pla kaum adam lepak kat 1kedai game ni..da tue2 plak tu...aish....yaya xbrani nk tego..yela pmpn,pemalu..huuu mampu pndang sinis je la..

    *buat malu kaum adam je dorng tu.. =_=*

    ReplyDelete
  17. kalau jumaat mesti nampak kaum adam dgn baju melayunya :)

    ReplyDelete

chirp-chirp!!