Thursday, 5 September 2013

Segmen vector percuma

Assalamualaikum
Hah, GA lagii. Terminat pulak nak join.
Kali ni banyak segmen kena jawab soalan pulak. Okay sha nak jawab. hehe
SOALAN: Kenapa saya harus dapatkan vector dari blog izza sakura?
JAWAPAN: Sebab teringin nak tengok wajah sendiri di vectorkan, tengok vector kat banner ni pon cantik! Teringinnn.

#nak join click banner okay!


31 comments:

  1. selamat bersegmen dan good luck sya.. :D

    ReplyDelete
  2. wahhh pe tu vector?huuuu
    tp comei jgk hehe

    slmt bsegmen jgk...^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. vector tu yang macam gambo kat banner tuuu. comei kann. hehe. thank youu, yaya taknak join sekali ke? :D

      Delete
  3. good luck!! teringin nak belajar buat vector.. hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama laaaa, teringin nak belajar buat jugak! ada sesape nak ajarkan tak? hee :D

      Delete
  4. Selamat bersegmen..moga ada rezeki awak..aminn :)

    ReplyDelete
  5. he3 teringin ye =) harap berjaya

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah, teringiiinnnn~ uhuhu. thank youu :)

      Delete

chirp-chirp!!