Showing posts with label Alphabet. Show all posts
Showing posts with label Alphabet. Show all posts

Friday, 20 September 2013

Lautan huruf berwarna-warni (23 gambar)

Assalamualaikum
Kepada sesape yang dah like page Chirp-chirp pernah tak nampak sha post gambar ni dengan statement: "Alhamdulillah, akhirnya da siap sesi memotong. Sekarang menjahit pula. 40 semuanyaa. fuhhh~"
Kepada sesiapa yang belum LIKE, sudi-sudikanlah like untuk ikuti perkembangan kihkih.
Kepada yang pernah perasan, kali ni sha nak share yang dah siap punya pula! Fuuhh, Alhamdulillah akhirnya siap juga. Sebenarnya yang saiz kecil ni lagi rumit nak menjaitnya. Yela kan, kena teliti sikit. Apa-apa pun alhamdulillah siap juga & telah selamat diterima oleh tuannya. Terima kasih kepada naz yang sudi menempah, lain kali tempah la lagi ye. So taknak cakap banyak, enjoy la ye gambar-gambar huruf kat bawah ni. Siap sha tangkap gambar by alphabet sesatu lagi nak jamu kat korang. hee

Maafla ye, sha tak berapa nak larat nak bagi benda ni pose. Sebab nak kejar masa plus mata, badan da penat. haha. So sha capture sikit je pic yang sha stand kan macam dekat bawah ni ha
 Ni pula keadaannya lepas sha dah packing. Semuanya sha asingkan ikut warna. Sebab nak pelihara kualiti mereka, takot warna diorang terjejas. peace! hee

Kepada yang berminat boleh PM INBOX Chirp-chirp. Thank youu!

Wednesday, 8 August 2012

Happy birthday comot!


Stand birthday card khas untuk comot a.k.a Rashid.
He's a very, very, very good friend & brother. hehe.

eh.

jap,jap.

ada pesanan rahsia kat belakang tu.
cuba tarik sket. hehe.
tadaaaa! 


yup. and a little keychain for him.
R for Rashid :)
hope u'll like it.
Happy bday big bro!

Tuesday, 8 May 2012

Tempahan farah's sister ♥



front view

inside view

Tempahan adik kepada farah a.k.a mummy ku yang disayangi. haha.
TQVM kerana sudi menempah.
Hope u'll  it!

Monday, 7 May 2012

Tempahan maklang! ♥

Dibuat khas untuk maklang. yeaah! 

Friday, 4 May 2012

The alphabet family!


Tempahan siti lagi! ♥

Alphabet keychain ni ditempah khas oleh siti sempena birthday Erra & Hazirah.
Happy belated birthday Erra & Haz 

Tuesday, 1 May 2012

Happy birthday Miy! ❤

Alphabet keychain ni ditempah khas oleh siti sempena birthday Mira Miy Amin a.k.a Miy.
Happy birthday MIY



Tempahan Keen Yaacob ♥


Front view 

Back view



Inilah tempahan Keen Yaacob based on  sketch dia sendiri. Nah! tengok ni. hihi. Sangat menyenangkan kerja ku untuk berimaginasi :p


Apa-apa pun, tqvm Keen Yaacob kerana sudi menempah.
Hope u'll likeit 





Thursday, 19 April 2012

Happy birthday wanie sayang! ♥

Happy birthday wanie sayang! 

Alphabet keychain!

These alphabet with name keychain were specially made for my KMM bestie's
ADRIENNE & WANIE
for their birthday. hehe. hope u'll like it. xoxox.