Assalamualaikum
Ehemm, bau cat baru tak datang blog sha ni? Kepada yang selalu berkunjung ke blog sha dulu korang mesti perasan ada perubahan kat blog sha ni. Comel tak blog kak ton ni? haha. Yela tengok blog mama, kak aiza, biskutcelup & uzu da tukar wajah, sha pon nak kan. Baru-baru ni blogwalking lagi tengok-tengok aisha ahd, Sihatimerahjambu & mazni pon da cat blog diorang. Cun pulak tuuu. Ok back to the title, ni wajah blog sha sebelum di cat baru:
Ni rupa blog sha yang baru. Dulu blog sha warna purple pekat sekarang warna soft pink gituuu. Semuaaa ni hasil kreatif cik mazni yang comel ni. Mula-mula sha saja tegur, sebab sangat tertarik dengan doodles yang dia buat. Sangat comel okay. Langkah kanan mazni offer pula nak tolong cat kan blog ni. So apa lagi, it's a YES! haha. So inilah hasil dia, semakin kemas, soft & comel.
Thank you mazni!
l
l
l
l
l
l
l
l
v


