Showing posts with label segmen kawan-kawan blogger. Show all posts
Showing posts with label segmen kawan-kawan blogger. Show all posts

Thursday, 17 October 2013

" Karikatur Giveaway By Zaza, Ruang Monolog dan Sheila Salim "

*click banner untuk join*

Hadiah :
2 x Karikatur by ruang monolog
2 x shawl by Zaza
1 x 3 biji keychain by Zaza
2 x Topup RM10 by Sheila Salim
GA tamat: 23 Oktober 2013


"GIVEAWAY ULANG TAHUN PERTAMA GREENAPRICOT"

*click banner untuk join*

Harini last. fuuhh. huhu.
mangsa tag: mama & aisya

Wednesday, 16 October 2013

Saturday, 12 October 2013

GA October by Emas Putih



Hadiah :
Top Referral : Cash RM50 dan 40 hadiah untuk dimenangi



segmen: bloglist istimewa ayuinsyirah tahun 2013

*click banner untuk join*

Syarat-syarat dia sangat senang! Sebab tu sha join. hihi. Meh join reramai :)

"1st Giveaway by Miss Fluffy"

Assalamualaikum
Bersawang gila kan blog ni. MAaf ye kawan-kawan, busy tersangat. Tak dapat nak terkejar da. Ni pon nasib baiklah sempat lagi nak join GA Miss Fluffy sebab dah janji nak join haritu. So here we goooo...
*Click banner untuk join*

Friday, 4 October 2013

"Running Man & Me"





Dengan lafas Basmallah,
saya menyertai Giveaway pertama Aefa.

Syarat-syarat Penyertaan

Bermastautin di Malaysia

Buat satu ENTRY bertajuk "Running Man & Me

Letak banner GA dalam entry dan link kan ke blog ini

Like FB Pages Aefa

Letakkan URL entry diruangan yang disediakan

# DONE #

Thursday, 19 September 2013

Segmen Tambahkan Follower & Isi Tabung

Assalamualaikum
Kepada yang semua maklum, blog sha ni memang tak ada apa-apa jenis tabung okay. So sesape yang hari-hari singgah kata "da isi tabung awak, isi tabung saya balik ye" dan yang seangkatan dengan tu, hah. Nampak benor nipunyaaa! haha. Okayla, entri ni bukan entri bebelan sha tapi segmen anjuran Cik Kinah comel. Walaupun sha takde tabung, sha saja nak join, support segmen kinah ni. Bak kata kinah, "Dapat tambah follower!" Tak rugi pon. So sesape yang ada tabung tu, bonus la untuk korang since segmen ni "Segmen Tambahkan Follower & Isi Tabung" kan. So sesape yang nak join, janganla malu-malu tekan banner tu ye!

Thursday, 12 September 2013

" Segmen 1st Mama "

As salam
First of all, sha nak mintak maaf kepada semuaaaa rakan-rakan blogger sebab tak dapat nak balas kunjungan kamu semua buat sementara waktu ni. Sibuk yang teramat buat masa sekarang ni. Nanti kalau masa mengizinkan, sha singgah kat semua yang tinnggalkan jejak okaayy! Sibuk-sibuk pon sha curi masa jugak, nak join first GA mama ni. SUPPORT ok, SUPPORT. hihi. Hopefully menang la yee. Sesiapa lagi yang nak join, moh le tekan banner ye! Adios!

Saturday, 7 September 2013

Thursday, 5 September 2013

Segmen vector percuma

Assalamualaikum
Hah, GA lagii. Terminat pulak nak join.
Kali ni banyak segmen kena jawab soalan pulak. Okay sha nak jawab. hehe
SOALAN: Kenapa saya harus dapatkan vector dari blog izza sakura?
JAWAPAN: Sebab teringin nak tengok wajah sendiri di vectorkan, tengok vector kat banner ni pon cantik! Teringinnn.

#nak join click banner okay!


" Segmen santai september by cik akak"

Assalamualaikum
Kali ni sha nak join segmen by Cik Akak comel ni haaa
Sape kata kalau tengah conduct GA tak bole join GA & segmen orang lainnn? Bolleeh jee.  Kena la support kengkawan blogger kann. hee!
Cik akak kata, nak join WAJIB jawab soalan ni:

SOALAN: "Selain fanatik warna purple cik akak minat warna apa"?
JAWAPAN: Pink! 

Hopefully betul la jawapan sha ni kaaan. Sesiapa yang nak join bole la click banner ye!


1st GiveAway by adkdayah

cepat tekan banner..

hadiah yang ohsemmenanti anda
reader x nak ke? kalau nak join cepat dekat SINI
antara hadiah yang ohsem
novel terpakai (nama je terpakai tapi still cantik dan elok lagi tau)
4 pemenang ( sape cepat bole pilih yang mana satu)

majalah ujang keluaran terbaru x 2 pemenang
(gambar contoh)

Felt keychain yang superb cumel x 1 pemenang

cover photo x 3 pemenang
(gambar contoh)
topup RM10 x 4 pemenang
topup RM5 x 2 pemenang

Fridge magnet x 3 pemenang
(xde gambar)
bloglist x 3 pemenang
bloglist sebulan + review blog x 3 pemenang (dayah sendiri)

apa tunggu lagi??cepat sertai 1st GiveAway by adkdayah..tekan banner diatas

Friday, 23 August 2013

Back To Basics Giveaway

Assalamualaikum
Sha nak join GA ni. Jom la join sekaki. Click banner okay!
Mangsa tag: Kak aiza, Mama

Wednesday, 21 August 2013

"Segmen Semudah 1,2,3 by cik nieda"

Assalamualaikum
Harini terajin sikit nak support GA nieda norainida. Segmen dia memang sangat simple macam tajuk dia. Jom la join sekaki, kalau nak join klik banner ye. Harap maklum :)
Ni syarat-syarat dia yang sangaaattt simple!
-sekian-

Monday, 1 July 2013

'First Giveaway by Nong'

Assalamualaikum
hah, nampak banner tuu? First Giveaway by Nong atau nama sebenar Nor Farhanah Abu Bakar
Dia kata first GA, tapi hadiah gempak tu da la banyak.
So apa lagi jom la join! Rugi tak join. Sambil-sambil tu bole la korang blogwalking antara peserta & sponsor kannn. Kalau nak join bole click banner.
Cakap pasal sponsor, ehem ehem. haha. Sha pon ada sponsor 3 unit hadiah
Felt keychain by Chirp-chirp untuk 3 orang pemenang!
 Boleh lihat di sini: senarai sponsor & hadiah
Apa tu, pelik je nampak macam buah ada, macam haiwan pon ada. Nama dia Fruitimal! Fruitimal? apa kebenda tu? Nak tau apa dia, bole tunggu next entry. Stay tuned!
nak Fruitimal ni? join laaaa :D

Wednesday, 26 June 2013

SHORT SEGMEN By Syiera!


Assalamualaikum 
 KLIK BANNER UNTUK JOIN !

HANYA SEMINGGU !!!  

HADIAH YANG BAKAL DIMENANGI

SABUN AQURA - 2x
WANG TUNAI RM 10 - 3x
BUKU ISLAMIK - 1x
BAWAL SATIN - 3x
NATURGO MASK - 1x
SHISEIDO WHITE MASK - 1x
INSTANT HIJAB - 3x

PEMILIHAN PEMENANG
100% RANDOM

GOOD LUCK !!!

syarat-syarat yang telah dipatuhi:
follow syiera
follow isamuddin
follow za zauyah
Follow tieysmilez 
like page

and lastly click 3 iklan.
done. bismillah, semoga menang! insyaALLAH hee :D

'' Mini Segmen by Sabrina SA "

Assalamualaikum
okay nampak banner comel kat atas?
Saja join nak support Sabrina
kalau nak join click la banner okay!

Syarat-syarat yang telah dipatuhi:
follow

like
link iklan pon da tekan.
okay done. Bismillah, semoga menang! ngee :D



Wednesday, 19 June 2013

1 YEAR CRAFTY FIEZ GIVEAWAY

Assalamualaikum.
GA lagi ooiii.
syarat-syarat yang telah dipatuhi:
follow
like
share
ok done! semoga menangkikiki :D
#nak join click banner

GA Ramadhan by KanvasDakwat

Assalamualaikum
Harini blogwalking sana sini, tiba-tiba terjumpa satu GA Ramadhan. 
Hadiah dia kain ela 4 meter u olsss, So apalagi, bagi yang tak ada lagi baju raya bole la join. Bole buat baju raya okayyy.
Mana la tau rezeki kita dapat kain tu. 
Kalau nk join click banner!
Thank youuuu