Assalamualaikum
Kepada sesape yang dah like page Chirp-chirp pernah tak nampak sha post gambar ni dengan statement: "Alhamdulillah, akhirnya da siap sesi memotong. Sekarang menjahit pula. 40 semuanyaa. fuhhh~"
Kepada sesiapa yang belum LIKE, sudi-sudikanlah like untuk ikuti perkembangan kihkih.
Kepada yang pernah perasan, kali ni sha nak share yang dah siap punya pula! Fuuhh, Alhamdulillah akhirnya siap juga. Sebenarnya yang saiz kecil ni lagi rumit nak menjaitnya. Yela kan, kena teliti sikit. Apa-apa pun alhamdulillah siap juga & telah selamat diterima oleh tuannya. Terima kasih kepada naz yang sudi menempah, lain kali tempah la lagi ye. So taknak cakap banyak, enjoy la ye gambar-gambar huruf kat bawah ni. Siap sha tangkap gambar by alphabet sesatu lagi nak jamu kat korang. hee
Maafla ye, sha tak berapa nak larat nak bagi benda ni pose. Sebab nak kejar masa plus mata, badan da penat. haha. So sha capture sikit je pic yang sha stand kan macam dekat bawah ni ha
Ni pula keadaannya lepas sha dah packing. Semuanya sha asingkan ikut warna. Sebab nak pelihara kualiti mereka, takot warna diorang terjejas. peace! hee
Kepada yang berminat boleh PM INBOX Chirp-chirp. Thank youu!