Showing posts with label Lollipop. Show all posts
Showing posts with label Lollipop. Show all posts

Saturday, 5 October 2013

Lollipop lagi oi oi (3 gambar)

Assalamualaikum
Kali ni entri pendek sahaja, sebab sha kena hadiri kursus. fuhh. Alhamdulillah lepas sha post gamba lollipop yang mama order haritu dekat previous entri, ada lagi yang berkenan dengan lollipop tu. Kali ni warna kuning sahaja. Beza dia cuma sha tukarkan warna button dia je. Tempahan oleh kak yus. Thank you kak yus, lain kali shopping sini lagi okay. Telah pon sampai kepada pemilinya untuk dimakan. hehe. Jadi seperti biasa, silalah jamu lollipop ni lagi yee
Kepada yang berminat boleh PM INBOX Chirp-chirp. Thank youu!

Wednesday, 18 September 2013

Lollipop jumbo! (9 gambar)

Assalamualaikum
Terasa macam da bersawang jugak blog ni. Maafla ye kawan-kawan. Busy sangat. Yela dengan belajarnya, dengan nak buat kraf nya. Nak buat kraf menjahit bukan boleh sambil-sambil typing. Lepas ni kena train type guna kaki kot. kehkeh. Ni pon baru habis balas jejak semuaaa blogger ye. fuuhhh. Berpage-page shoutbox tu sha belek. hikhik. Okeh da penat dengar sha berleter kan? So sekarang sha nak belanja makan lollipop sorang satu. Sape nak bukak mulut! haha. Enjoy the picturess!
Ni semua tempahan dari seseorang yang sha suka sangat terjah blog dia. Nak tau siapa? Tunggu next entri! kihkih. Sebab sha ada lagi satu entri KHAS untuk blogger ni. Tungguuuuu.

Kepada yang berminat boleh PM INBOX Chirp-chirp. Thank youu!